Podmínky ochrany osobních údajů
I.
Základní ustanovení
- Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je:
Romik
sídlem Dělnická II 965/11, 737 01 Český Těšín
identifikační číslo: 08568570 (dále jen: „správce“).
- Kontaktní údaje správce jsou
adresa: Dělnická II 965/11, 737 01 Český Těšín
email: info@romik.cz
telefon: +420 (ještě dodám)
- Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.
II.
Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů
- Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/anebo osobní údaje, které získal na základě plnění Vaší objednávky. Těmito osobními údaji jsou především údaje nutné k provedení Vaší objednávky, tedy Vaše jméno a příjmení, adresa, e-mail, telefonní číslo a historie Vašich objednávek.
III.
Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů
- Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
- plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
- oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
- Účelem zpracování osobních údajů je
- vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem;
- zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.
- Ze strany správce dochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. K takovému zpracování dáváte svůj výslovný souhlas.
IV.
Doba uchovávání údajů
- Správce uchovává osobní údaje
- za účelem výkonu práv a povinností ze smluvního vztahu po dobu 15 let,
- pro účely marketingu po dobu 5 let, není-li souhlas odvolán dříve.
- Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje nevratně vymaže.
V.
Příjemci osobních údajů (dodavatelé správce)
- Příjemci osobních údajů jsou
- osoby podílející se na dodání zboží na základě smlouvy,
- osoby podílející se na provozu platební brány na základě smlouvy,
- osoby zajišťující účetní, IT, analytické a marketingové služby,
- osoby poskytující další obdobné služby v souvislosti s provozováním
e-shopu.
- Správce může předat osobní údaje do země mimo EU, pokud jde o zemi, do níž je poskytování osobních údajů umožněno na základě rozhodnutí orgánu Evropské unie. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé mailingových služeb a cloudových služeb.
VI.
Vaše práva
- Za podmínek stanovených v GDPR máte
- právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
- právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
- právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
- právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
- právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
- právo odvolat souhlas se zpracováním písemně na adresu nebo elektronicky na e-mail správce uvedený v čl. I těchto podmínek.
- Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaše právo na ochranu osobních údajů.
VII.
Podmínky zabezpečení osobních údajů
- Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
- Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména v podobě zaheslování, šifrování, antivirových a firewallových systémů.
- Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.
VIII.
Závěrečná ustanovení
- Svůj souhlas s těmito podmínkami vyjadřujete zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře.